Nikt nigdy nie jest zbyt zajęty!
Wszystko zależy od tego gdzie umieścił cię na liście priorytetów.

Kontakt

Z czym przychodzi klient:

  • zmuszony jestem zwolnić połowę załogi… 200 osób z 400…, jak mam im to powiedzieć…
  • potrzebuję swoich liderów, potrzebuję ich zaangażowania, dzielenia się spostrzeżeniami, wiedzą…
  • potrzebuję, jestem gotów na zmianę własnego stylu komunikacji, bo ten, który mam przestał być skuteczny…
  • wprowadzamy zmiany i chcemy by nasi pracownicy przyjęli te zmiany i włączyli się w nie…
  • dostałem informacje, że mój styl komunikacji blokuje liderów, a ja nic złego im nie robię, mam popracować nad sobą…
  • zostałem liderem zespołu, chcę popracować, przyjrzeć się swojej nowej roli i tego na co się piszę…
  • inwestuję w firmę, potrzebuję by moi menedżerowi i liderzy byli partnerami w zmianach jakie dokonujemy, jak mam siebie i ich do tego przygotować?
  • mam świetnego dyrektora handlowego, merytorycznie mistrzostwo, ofertowanie mistrzostwo, zarządzanie własnym zespołem nie istnieje, komunikacja na spotkaniach wymuszona…, nie wiem jak mam mu pomóc, nie chcę go stracić…
  • mam mistrzów, którzy odrzucają zmiany, które wprowadzamy, potrzebujemy mistrzów i zmian, nie mamy pomysłu jak ich w nie włączyć…
  • mam w drużynie zawodnika, który ciągnie wynik, a teraz się zaciął i … przegrywamy
  • mam zawodnika, który zaczyna wchodzić na wysokie obroty i nagle z nich spada…
  • Nie mogę się dogadać ze swoim wspólnikiem, jesteśmy z dwóch światów, chcemy znaleźć wspólny mianownik by móc dalej rozwijać firmę
  • Chcę rozwijać firmę i chcę by moi najlepsi z najlepszych włączyli się w ten proces…
  • Dobrze pracuje nam się razem, osiągamy zamierzone cele, ale „coś” przeszkadza i mamy poczucie, że nie idziemy do przodu, kręcimy się w koło…
  • Mam menagera, który efektywnie, skutecznie pracuje w zespole menadżerskim, a w swoim zespole postrzegany jest traktowany jako agresor, przeszkoda…
  • Mam specjalistę od utrzymania ruchu, który czyta nasze procesy i reaguje na czas, ale nie może dogadać się z innymi liderami i specjalistam
  • Jako prezes chcę włączyć aktywnie w wymianę spostrzeżeń z liderami produkcji, ale jest ściana, która to uniemożliwia…
  • Mam kluczowego pracownika, który chce odejść… nie może złapać kontaktu z innymi pracownikami, doskonale za to sprawdza się pracując samodzielnie...
  • Mamy kandydata na członka zarządu, merytorycznie fachowiec, postawą i sposobem komunikacji niedostępny, formalny, zależy nam na Nim, chcemy mu dać możliwość przyjrzenia się swojej roli w kontekście współpracy, aktywizacji, inicjowania i wspierania innych


Kontakt zaczyna się od powiedzenia:

  • mam problem, mamy problem, nie wiemy jak go nazwać, kłócimy się, atmosfera siada, nie potrafimy obiektywnie zdiagnozować jego przyczyny
  • chcemy, jesteśmy gotowi wykonać odważny krok w naszej organizacji potrzebujemy podnieść nasze umiejętności w komunikacji w zespole..
  • przed nami duża zmiana w całej organizacji, chcemy się na nią przygotować indywidualnie i zespołowo, by móc ją skutecznie przeprowadzić…
  • mam młodego, zaangażowanego pracownika, który potrzebuje wsparcia by móc pracować z moimi liderami
  • wchodzimy w nowy system zarządzania, będzie on od nas wymagał systematycznej komunikacji, dzielenia się informacją, zauważania, aktywizowania i włączania kolejnych pracowników chcemy się do tego przygotować
  • mamy wzrost reklamacji, choć w systemie nie widać skoków, nasi klienci bardziej niż dotąd zgłaszają pretensje, a nam kończą się pomysły…

SZUKANIE ROZWIĄZANIA ZACZYNA SIĘ OD „NIE WIEM”

JAKIEGO EFEKTU MOŻE SIĘ KLIENT SPODZIEWAĆ?

  • Identyfikacji i nazwania problemu: przyjrzenia się sprawie, wgląd w sprawę, w tło, w konteksty, które się pojawiły
  • Aktywnego włączenia się: przejścia przez proces z inspirującym Partnerem, który pomorze w identyfikacji zasobów, barier, kompetencji, intencji, motywacji
  • Wypracowania ścieżki rozwiązań: wzięcie na siebie odpowiedzialności za proces zmiany, który przychodzi i w którym jest z całym dobrodziejstwem inwentarza, z którego skorzysta
  • Inicjowania i aktywowania wsparcia i współpracy: dostrzeganie zasobów, tła, kompetencji, umiejętności rzadkich, specjalistycznych, dzielenia się wiedzą i spostrzeżeniami
  • Wzrostu świadomości własnej postawy i jej wpływu na ludzi, procesy, efekt
  • Wzrostu umiejętności interpersonalnych: słuchania, wsłuchiwania się, komunikowania się, dzielenia inf. zwrotną, proszenia o informacje zwrotne, dzielenia się sugestiami, spostrzeżeniami, twórczego ścieranie się, oduczanie i uczenie się …
  • Zauważania: symptomów, zmian, szans, okazji, ludzi, niespodzianek, szczęśliwych zbiegów okoliczności….
  • Zwiększenia ilości pytań: aktywowanie, zapraszanie, włączanie, weryfikowanie, inicjowanie, inspirowanie…
  • Zwiększanie obszarów, okazji do współpracy, współdziałania, współdzielenia…

 

Zapraszam do kontaktu:

e-mail: Inspirujacypartner2010@gmail.com

 

tel. 693 377 692

Marzena Krzewińska