Kontakt
Z czym przychodzi klient:
- zmuszony jestem zwolnić połowę załogi… 200 osób z 400…, jak mam im to powiedzieć…
- potrzebuję swoich liderów, potrzebuję ich zaangażowania, dzielenia się spostrzeżeniami, wiedzą…
- potrzebuję, jestem gotów na zmianę własnego stylu komunikacji, bo ten, który mam przestał być skuteczny…
- wprowadzamy zmiany i chcemy by nasi pracownicy przyjęli te zmiany i włączyli się w nie…
- dostałem informacje, że mój styl komunikacji blokuje liderów, a ja nic złego im nie robię, mam popracować nad sobą…
- zostałem liderem zespołu, chcę popracować, przyjrzeć się swojej nowej roli i tego na co się piszę…
- inwestuję w firmę, potrzebuję by moi menedżerowi i liderzy byli partnerami w zmianach jakie dokonujemy, jak mam siebie i ich do tego przygotować?
- mam świetnego dyrektora handlowego, merytorycznie mistrzostwo, ofertowanie mistrzostwo, zarządzanie własnym zespołem nie istnieje, komunikacja na spotkaniach wymuszona…, nie wiem jak mam mu pomóc, nie chcę go stracić…
- mam mistrzów, którzy odrzucają zmiany, które wprowadzamy, potrzebujemy mistrzów i zmian, nie mamy pomysłu jak ich w nie włączyć…
- mam w drużynie zawodnika, który ciągnie wynik, a teraz się zaciął i … przegrywamy
- mam zawodnika, który zaczyna wchodzić na wysokie obroty i nagle z nich spada…
- Nie mogę się dogadać ze swoim wspólnikiem, jesteśmy z dwóch światów, chcemy znaleźć wspólny mianownik by móc dalej rozwijać firmę
- Chcę rozwijać firmę i chcę by moi najlepsi z najlepszych włączyli się w ten proces…
- Dobrze pracuje nam się razem, osiągamy zamierzone cele, ale „coś” przeszkadza i mamy poczucie, że nie idziemy do przodu, kręcimy się w koło…
- Mam menagera, który efektywnie, skutecznie pracuje w zespole menadżerskim, a w swoim zespole postrzegany jest traktowany jako agresor, przeszkoda…
- Mam specjalistę od utrzymania ruchu, który czyta nasze procesy i reaguje na czas, ale nie może dogadać się z innymi liderami i specjalistam
- Jako prezes chcę włączyć aktywnie w wymianę spostrzeżeń z liderami produkcji, ale jest ściana, która to uniemożliwia…
- Mam kluczowego pracownika, który chce odejść… nie może złapać kontaktu z innymi pracownikami, doskonale za to sprawdza się pracując samodzielnie...
-
Mamy kandydata na członka zarządu, merytorycznie fachowiec, postawą i sposobem komunikacji niedostępny, formalny, zależy nam na Nim, chcemy mu dać możliwość przyjrzenia się swojej roli w kontekście współpracy, aktywizacji, inicjowania i wspierania innych
Kontakt zaczyna się od powiedzenia:
- mam problem, mamy problem, nie wiemy jak go nazwać, kłócimy się, atmosfera siada, nie potrafimy obiektywnie zdiagnozować jego przyczyny
- chcemy, jesteśmy gotowi wykonać odważny krok w naszej organizacji potrzebujemy podnieść nasze umiejętności w komunikacji w zespole..
- przed nami duża zmiana w całej organizacji, chcemy się na nią przygotować indywidualnie i zespołowo, by móc ją skutecznie przeprowadzić…
- mam młodego, zaangażowanego pracownika, który potrzebuje wsparcia by móc pracować z moimi liderami
- wchodzimy w nowy system zarządzania, będzie on od nas wymagał systematycznej komunikacji, dzielenia się informacją, zauważania, aktywizowania i włączania kolejnych pracowników chcemy się do tego przygotować
- mamy wzrost reklamacji, choć w systemie nie widać skoków, nasi klienci bardziej niż dotąd zgłaszają pretensje, a nam kończą się pomysły…
SZUKANIE ROZWIĄZANIA ZACZYNA SIĘ OD „NIE WIEM”
JAKIEGO EFEKTU MOŻE SIĘ KLIENT SPODZIEWAĆ?
- Identyfikacji i nazwania problemu: przyjrzenia się sprawie, wgląd w sprawę, w tło, w konteksty, które się pojawiły
- Aktywnego włączenia się: przejścia przez proces z inspirującym Partnerem, który pomorze w identyfikacji zasobów, barier, kompetencji, intencji, motywacji
- Wypracowania ścieżki rozwiązań: wzięcie na siebie odpowiedzialności za proces zmiany, który przychodzi i w którym jest z całym dobrodziejstwem inwentarza, z którego skorzysta
- Inicjowania i aktywowania wsparcia i współpracy: dostrzeganie zasobów, tła, kompetencji, umiejętności rzadkich, specjalistycznych, dzielenia się wiedzą i spostrzeżeniami
- Wzrostu świadomości własnej postawy i jej wpływu na ludzi, procesy, efekt
- Wzrostu umiejętności interpersonalnych: słuchania, wsłuchiwania się, komunikowania się, dzielenia inf. zwrotną, proszenia o informacje zwrotne, dzielenia się sugestiami, spostrzeżeniami, twórczego ścieranie się, oduczanie i uczenie się …
- Zauważania: symptomów, zmian, szans, okazji, ludzi, niespodzianek, szczęśliwych zbiegów okoliczności….
- Zwiększenia ilości pytań: aktywowanie, zapraszanie, włączanie, weryfikowanie, inicjowanie, inspirowanie…
- Zwiększanie obszarów, okazji do współpracy, współdziałania, współdzielenia…
Zapraszam do kontaktu:
e-mail: Inspirujacypartner2010@gmail.com
tel. 693 377 692
Marzena Krzewińska